19 december

Hej!

Idag är det 5 dagar kvar till julafton, jag kan inte säga att jag längtar precis. När jag var liten älskade julen men nu tycker jag inte det är lika roligt längre, vet inte om det beror på att jag inte tror på tomten längre kanske.

Imorgon ska jag slå in de sista julklapparna, baka pepparkakor och titta på alla mysiga julfiler som går på tv nu. Det som är så bra med julen är att det går så mycket bra filmer på dagarna.

Idag har jag varit i stan med farmor och köpt de sista julklapparna. Innan jag åkte in så bakade jag lussebullar och när jag kom hem så blev det the och lussebulle framför Gudfadern. Jag har inte sett hela än för den är typ 3 timmar lång men så långt jag har sett så har jag inte gillat den. Jag har sett ca 1½ timme och dom har redan skjutit typ 8 människor...

Har ni nåt bra filmtips så får ni gärna dela med er av de, boktips går också bra. Nu ska jag koka the och lägga mig och titta på film, tror det får bli Love Actullay eller You got mail. Två riktigt mysiga julfilmer tycker jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0