11 februari

Hej!

Idag har jag varit i skolan, vi slutade 13.30 väldigt skönt så det blev att åka med bussen så jag var hemma ca 15.30. Nu håller pappa på att städar och mamma är på yoga, skulle behöva hjälpa pappa men är så sjukt trött idag, det har varit en krävande dag på många sätt.

Imorgon har jag matteprov i ekvationer så jag har pluggat det nu ikväll, jag får se hur det går. Skulle behöva en privatlärare i matte som hjälpte mig att plugga på rätt sätt för jag har inget bra sätt hur man pluggar.

Vecka 11 åker jag till Sälen och då måste jag hitta nån snäll person som kan lära mig att åka slalom så jag inte slår ihjäl mig. Skulle inte vara så roligt tycker jag. Känner ni nån kan ni ju säga till. Nu ska jag titta på Andra Avenyn för det missade jag igår, sen ska jag nog lägga mig så det blir fredag snart, behöver det för att förbereda mig inför provet på torsdag nästa vecka. Jag får se om det blir att träna med faster imorgon oxå, hon har inte svarat på mitt sms än så det blir väl att ringa henne om jag inte får tag på henne.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0