22 februari

Hej bloggen!

Idag har jag varit hemma själv för jag har LOV!! Så himla skönt att vara ledig. Nu har en tjej ringt till mig också så lördag nästa vecka smäller det, dags för provridning inför medryttare sak. Det ska bli så himla roligt eftersom min "ridskola" ska lägga ner i maj och flyttas till Varberg. Kommer sakna mina islandshästar så otroligt mycket så hoppas verkligen på att jag blir "godkänd" av ryttaren nu.

Måste bara berömma Charlotte Kalla och Anna Haag för ett otrolig semifinal som jag nyss tittade på. De tjejerna är otroligt duktiga på det de gör fast tur är väl det för de är ju i OS. Däremot tycker jag väldigt synd om Helena Johnsson, hon har haft en väldig otur under sitt OS.

Imorgon tror jag att jag ska försöka få med pappa upp och åka lite skridskor, har verkligen fått smak för det. Och det är ju faktist sportlov så lite sportig ska jag väl vara kan ju inte skylla på att jag är sjuk längre fast jag har lite ont i halsen. Sen närmar sig vecka 11 och Sälen med stormsteg och jag börjar bli riktigt nervös nu. Var inne på hemsidan och skrev av ett nr till en privatlärare i slalom så ska slå honom/henne en pling när vi är på väg upp så han/hon kanske kan hjälpa mig att inte bryta några ben. 

Nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp the och ladda inför finalen för damer och herrar i sprint och hoppas att det går lika bra nu som i semin... 

Ha det så bra under erat lov.
Kram Olivia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0