23 februari

Hej!
Idag har det inte hänt så mycket. Gick upp vid halv 10 och gjorde lite frukost och en stoooor kopp the. Sen tittade jag på ett avsnitt vänner och fortsatte att läsa en bok som heter "Jag sköt mitt barn" den är riktigt bra. Vid halv 12-tiden ringde farmor och undrade om jag ville ha pannkakor till lunch. Och det ville jag såklart. Så klädde på mig lite och gick ner och åt. När vi ätit så gick jag och farmor igenom vad jag skulle göra den 25 mars när jag och en kompis har lovat att vara med och servera cider på en mannekänguppvisning. Min kära vän är just nu utomlands och kommer inte hem förren på måndag. Håller på att längta ihjäl mig efter henne men hoppas att jag klarar mig haha. 

Igår så tittade jag på damernas final i sprint och det var väldigt synd att Kalla och Haag bara fick silver, trodde verkligen att de skulle få guld men jag är otroligt stolt ändå. Herrarna hade en väldig otur i semin när en svensk körde omkull och när han kom upp bröt han staven:(. Så det blev ingen final för herrarna i sprinten, ikväll blir det att kolla på damernas skidskytte, hoppas hoppas att det går bra för dem. Jag har blivit medaljgalen haha, Vill bara ha fler och fler och OS är ju snart slut!!!!

Hoppas ni för en bra kväll

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0