24 februari

HÄRLIGT!!

Äntligen har det varit plus-grader!!!!!!!! Vi hade 4 grader varm här på förmiddagen, det börjar kännas som om sommaren faktist kan komma i år igen! Vill bara bli av med all den här snön så jag kan börja bli frisk  och vara ute sent på kvällarna med vänner utan att frysa ihjäl.

Själv hemma idag och nu ringde pappa och sa att han skulle köpa korv och skagenröra till i kväll, så jag antar att det blir korv och bröd till kvällsmat. Mamma kommer inte hem förrens halv tio idag, både skönt och tråkigt. Jag kanske låter elak men det menar jag inte men ibland kan det vara skönt att vara själv hemma med pappa.
Känner ni så ibland, att det kan vara skönt att vara själv med bara en förälder en kväll??

Idag har jag varit riktigt duktig har strukit ca 4 maskiner med tvätt och hängt upp en rosa maskin (min tvätt).

Ikväll tror jag att jag ska ha en riktigt "ta hand om dig själv kväll" med bad, skrubb och ansiktismask men avsluta kvällen med att tvätta håret riktigt ordentligt och smörja mig innan jag lägger mig, ibland har jag såna här kvällar antingen med kompisar och vi lägger ansiktsmasker eller själv. Då har jag alltid spotify på på hög volym så jag hör musiken in i badrummet sen brukar pappa inte vilja vara hemma när jag dunkar min musik så han går nog till farmor och farfar ikväll när jag kör igång.

Hoppas ni får en underbar kväll nu när sommaren äntligen är på väg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0