7 februari

Hej!

Tänkte bara skriva lite snabbt vad som har hänt under min vecka eftersom det är söndag idag...

Måndag: I måndags så var det att bara vara i skolan. Med andra ord så hände det inte så mycket, hade matte, svenska och tyska bla.

Tisdag: Var jag hos en kompis på kvällen och vi gick igenom vad som hade hänt sen vi hade träffats sist. På dagen så gick jag i skolan och ingenting roligt hände där...

Onsdag: Onsdag=idrottsdag, jag hade valt promenad till rävgången på förmiddagen där vi grillade korv och sen gick vi tillbaka till skolan och att hämta våra badkläder för jag hade valt att åka till Gustavsvik på eftermiddagen. När vi var klar där gick jag genom hela stan till järntorget där jag tog bussen till Vivalla. Jag var ju såklart dum nog att inte ha mössa på mig med blött hår... Ni kan ju gissa hur det gick

Torsdag: Jag är sjuk! Bara för att jag inte hade mössa på mig när jag gick på stan så jag fick vara hemma med en väldigt ond hals och lite feber. Synden staffar sig själv säger jag bara.

Fredag: Sjuk i dag med så det blev att vara hemma och dricka the och äta halstabletter.

Lördag: Äntligen frisk och familjen åkte in till stan för att fira min farbror som fyller år. Mycket trevligt att få träffa sin kusin igen.

Söndag: Idag har jag gjort skorpor åt min pappa. Känner ingen som är så galen i det som han. Efter lunch tog familjen en promenad med hunden, jag var väldigt motsträvig men trodde det var mycket kallare än det var så nu är jag väldigt nöjd att jag följde med ut  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0