Staffeten

Hej

Har precis smällt dam-staffeten i OS. Första stäckan kördes Anna Olsson, andra Magdalena Pajala, tredje Charlotte Kalla och sista Ida Ingemarsdotter. Sverige komm femma och jag är riktigt nöjd, Kalla tog in 40 sekunder på 5 km. Riktigt bra!! Den enda av åkarna som hade otur var Magdalena Pajala hon startade sin sträcka med 5 sekunder tillgodo och lämnade över till Kalla 57 sekunder efter.

Nu har jag fått tag på min kompis som är utomlads oxå så hon skulle vara gullig och köpa med en Lacoste-parfym åt mig från flyget:)

Nu ska jag lägga mig framför tv:en och slö titta innan jag ska lägga mig och läsa en bok som jag har fått utav farmor idag för att jag följde med dem och handlade. Den heter "När ingen annan ser" den är riktig bra! En sann historia, jag läser nästan bara sanna historier tycker om det jättemycket.

Vad gör ni en torsdags kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0