10 december

Hejsan!

Det var längesen jag bloggade nu men jag har faktist inte haft lust att göra det. Imorgon börjar skolan och det ska bli riktigt roligt att få lite rutiner i livet igen. Jag har nästan vänt på mitt dygn nu så det är dags att vända tillbaka det igen. Börjar med sovmorgon till 10.00 imorgon så det blir en sväng till Vivalla först och hälsa på på mammas jobb. Igår var jag själv hemma för mamma och pappa var ute och firade pappas chef som fyllde år-grattis till honom. Har inte gjort så mycket på jullovet, mest varit hemma och läst väldigt mycket böcker så jag behöver nya boktips nu... Nu ska jag baka lite bröd och läsa ut en bok som heter "Potensgivarna" den är riktigt rolig. Potensgivarna handlar om två tanter som bor i ett torp. En annan bra bokserie som jag tycker ni ska läsa om ni inte redan har gjort det är "Twilight"-böckerna.


Ge gärna bok och film tips, tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0