22 januari

Hejsan!

Den här veckan har det inte hänt så mycket. Jag har varit i skolan bara. Det har varit riktigt roligt, vi har haft estetisk verksamhet och varit i Markaskogen och åkt skidor. Det var i onsdags som jag åkte skidor och jag har upptäckt att jag är mycket sämre än vad jag trodde, jag och en kompis åkte 2,5 km och det tog 32 minuter bara för att jag inte kan bromsa i nerförsbackarna så jag kör omkull hela tiden. På onsdag ska klassen åka till Forsmark (kärnkraftverket) på studiebesök, jag tror det kan bli roligt men vi ska vara i skolan 05.45. Jag trodde att lärarna skämtade med oss när vi fick veckans schema men tydligen inte. Hoppas, hoppas att det blir bra... Nu ska jag äta pressad potatis och bacon inlindad kyckling hoppas ni har det bra!

 

Boktips snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0