29 januari

Hej!

Idag har jag komp ledigt från skolan eftersom vi var till Forsmark med skolan i onsdags. Jag kan väl inte säga att det var det roligaste jag har gjort i livet med det fungrade. Det blev att gå upp 04.45 på morgonen för jag skulle vara i skolan kvart i sex. Sen blev det att åka buss i ca 4 timmar men jag sov nästan hela vägen så det gick ganska fort. Sen var det föreläsningar och lite studiebesök på de olika kärnkraftverken. Vi hade lite otur när vi skulle åka med bussen hem för det hade blivit snöstorm så det tog ca 5 timmar att komma hem. Annars har det inte hänt så mycket den här veckan jag har fixat APU-plats hos Totte och Eva så det ska bli riktigt roligt. Så vecka 14-15 kommer ni inte att se nåt av mig för då befinner jag mig i Stockholm, det ska bli sjukt roligt att komma iväg lite. Vecka 11 så åker jag och familjen med ett par vänner upp till Sälen och jag ska försöka lära mig att åka slalom lite bättre haha. Hoppas att jag inte hamnar på ett sjukhus med brutna armar och ben bara. Nu ska jag gå in i duschen och sedan lägga mig framför tv:en ett tag innan jag börjar städa. 

Hejsan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0