31 januari

Hej!

Idag har jag tillbringat dagen med min kusin som jag inte har träffa på för länge. Var med henne fram till lunch sen åkte hon och min faster in till stan. Efter lunch så kom det en vännina till min mamma så det blev att prata lite med henne. Nu börjar jag att känna mig lite febrig och när jag tog tempen så hade jag bara 37.9 så om det inte går upp i kväll eller inatt så blir det Alvedon och skola imorgon vilket jag längtar efter.

Nu håller jag på att titta på en film på TV400 som heter "Get a clue". Halv sju ska jag kolla på "Sex and the city-the movie" Ska snart göra några mackor med porterstek och the till min pappa och mig sen blir det slappa hela kvällen framför tv:n!

Vad gör ni en söndags kväll??

Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: det är helt okej för mig att du länkar till min blogg! :)

2010-02-06 @ 15:21:33
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0